ערי הזהב הנסתרות

פרטים

מאת: סקוט אודל

תרגום: אסף שור

איורים: אביאל בסיל

עמודים: 276, ניקוד חלקי

שנת הוצאה לאור: 2016

השנה היא 1541 ביבשת אמריקה, העולם החדש והמסתורי. בתא קטן במצודת כלא אפלה במקסיקו, אסטבן דה סנדובל, משרטט מפות בן 17, עומד למשפט בהאשמה שמצא אוצר זהב אגדי, אך החביא אותו וסירב לשלם למלך ספרד את חלקו. בעוד הוא מחכה למשפטו, אסטבן נזכר במסע הנורא בעקבות האוצר, שנתיים קודם לכן, עם מנהיג המשלחת, קפטן מנדוסה האכזר ורודף הבצע, אנשיו הנאמנים וזיה, הנערה המקומית המלווה אותם.

ככל שהם חודרים עמוק יותר ללב היבשת הלא נודעת, נתקלים חברי המשלחת בסכנות גדולות יותר: נופי פרא בלתי עבירים, שבטים מקומיים שלא מוותרים בקלות על אוצרותיהם ועל חירותם, והסכנה הגדולה מכולן – התאווה הבלתי נשלטת לזהב, המכלה אפילו את הנשמות הטהורות ביותר…

סקוט אודל הוא מחברם של ספרי נוער אהובים ומצליחים כמו "אי הדולפינים הכחולים" ו"הפנינה השחורה". רבים מספריו עוסקים באירועים היסטוריים אמתיים, עליהם זכה בפרסים רבים וחשובים כמו פרס אנדרסן ומדליית ניוברי. ספרו זה, ערי הזהב הנסתרות, שעל פיו הופקה סדרת אנימציה אהובה, זוכה כעת לתרגום ראשון לעברית, פרי עטו הקולח של הסופר אסף שור, ואנחנו מקווים שהוא יקבל את הכבוד המגיע לו על מדף ספרי הקלאסיקה.

9642ערי הזהב הנסתרות עטיפה

2 תגובות בנושא “ערי הזהב הנסתרות

  1. פינגבאק: חדש: ערי הזהב הנסתרות – הספר שקדם לסדרה - הספרייה הפנטסטית

השאר תגובה